Bellas Diary

Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

Grattis till mig!

Av Bella - 13 januari 2013 15:11

Kära dagbok,

Idag fyller jag 2 år! Grattis till mig och alla mina kära syskon! Jag har fått lite presenter, en leksaksgris och ett paket godis. Jag har redan en gris som är gul och nu fick jag en grå. Jag älskar det knorrande ljudet! Godiset är verkligen lyxigt, det är 95% kött och har inga tillsatser, ingen gluten och är dessutom jättegott. Det är verkligen något jag kan rekommendera. Snart ska jag få en gorme´middag och en lång skön prommenad i skogen! 

Jag är tacksam över kommentarer och gratulationer. Det är vad denna födelsedagsgris vill ha! 

Puss på alla glada och önska mig en fortsatt bra födelsedag  


         


 
 
Aamor

Aamor

13 januari 2013 18:17

Grattis på din födelsedag!
Inga dåliga presenter du fick och vad söt du är i partyhatten!

Nospuss

http://aamor.bloggplatsen.se

Bella

13 januari 2013 18:21

Tack Aamor! Ja, jag har lyx! Tro mig, partyhatten var inget kul alls. Jag slängde av mig den så fort matte fått en bild. Gjirde det BARA för godisets skull...

Nospuss

 
Ingen bild

Hanna

13 januari 2013 20:26

Grattis Bella! Ha en underbar dag och njut av allt gottgott!

Bella

13 januari 2013 20:27

Tack! Jag blir fjorton år i hundår.
Ska njuta så mycket det går av allt mumsigt.

 
Linnéa

Linnéa

13 januari 2013 22:04

Grattis på födelsedagen Bella! Hoppas du haft en mysig och mumsig tvåårsdag! :D

http://linnisensblogg.bloggplatsen.se

Bella

13 januari 2013 22:14

Tack så mycket Linnéa! Det har minnsann haft, är otroligt trött efter denna dag.

 
Kim

Kim

14 januari 2013 00:31

Grattiskramar på dig!

http://kimsdogblogg.bloggplatsen.se

Bella

14 januari 2013 08:22

Kramis

 
Ingen bild

Hannah

14 januari 2013 15:18

grattis, du fick super fina presenter! Om du har tråkigt kan du alltid läsa min blogg: http://12prettylittleliars12.bloggplatsen.se/

Bella

14 januari 2013 15:43

Tack :)

 
Laika

Laika

14 januari 2013 19:16

Ett stort grattis på din födelsedag, hipp hipp hurra :)
Hoppas gormétmiddagen smakade bra och att du fått en riktigt härlig promenad med massor av gratulationer från andra vovvar att läsa där ute i buskarna och på stenarna :D

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Bella

14 januari 2013 19:19

Tack så mycket :) Middagen var underbar och prommenaden lika så. Min dag avslutades med en lång massage... Kan det bli bättre?

Nosgos

 
Melody

Melody

14 januari 2013 19:47

Stor Grattis Puss en dag för sent från Melody!

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Bella

14 januari 2013 19:52

Tack söta Melody! Det är aldrig försent, för mig fyller jag år varje dag :)

Nosgos och nospuss

 
Ingen bild

Dorothy

15 januari 2013 16:53

Det verkar att du har haft en fantastisk födelsedag!
Stort Grattis i efterskott!
Kram!

Bella

15 januari 2013 17:10

Tack så mycket!Ja, det var en lyckad dag.
Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 9 januari 2016 15:28


Kära dagbok, Det var ett väldigt långt tag sedan. Jag vet inte om det är någon som läser detta, för jag har slutat skriva på den här bloggen. Livet flyter på: jag leker, äter, springer, busar och mycket mer. Jag är fortfarande lika mycket valp som ...

Av Bella - 28 april 2013 13:04

Kära dagbok, Det är härligt att ligga och sola sig i vårsolen, det stör mig inte med lite vind i pälsen. Men sedan kommer de där humlorna och getingarna och stör, och inom några sekunder har de förlorat sina liv. Puss:*...

Av Bella - 1 april 2013 15:59

Kära dagbok, Glad Påsk önskar vi er alla! Jag fick en mysig skogsprommenad idag. Det var många småbarnsfamiljer jag kunde glo på, men fick tyvärr inte hälsa... Jag fäller/hårar något fruktansvärt nu, så håll dig borta från mig om du inte vill bli ...

Av Bella - 1 april 2013 15:55

Kära dagbok, Ett lite försenat inlägg kommer här! Vi har varit i Fjätervålen och åkt 'skidor'. Inte jag...jag fick springa bredvid! Det var i alla fall härligt med snö, nu är jag glad att våren kommit....

Av Bella - 20 januari 2013 13:23

Kära dagbok, Idag tar vi en latdag. Jag gick och la mig sent igår och ska sova största delen av dagen idag... Det har kommit lite sol, så mysigast är att hitta en solfläck på golvet och lägga sig i den! P.s. Jag vill ha mer kommentarer nu när jag...


Jag heter Bella & är en Shetland Sheepdog. Här kan du följa min busiga vardag!
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards