Bellas Diary

Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Äntligen helg!

Av Bella - 11 januari 2013 17:43

Kära dagbok,

Nu är det äntligen helg! Det betyder att alla är hemma, altså ännu mer tid för mig :)

Vi inledde vår kära helg med en promenad uppe i kullarna, mysigt! Jag känner mig kunglig när jag springer upp för kullen och står och njuter av den fina luften, och tittar ner på alla små hundar och människor. Är man högst upp, har man mest makt, eller?


         

 
 
Ingen bild

Anna

11 januari 2013 22:31

Hej! Vad är det för sele och vilken storlek? Är det björkis?
mvh
Anna

Bella

12 januari 2013 09:58

Hej Anna! Detta är en sele köpt på Hund och Katt, det är Björkis och finns i olika storlekar, Bella älskar den!

 
isolde

isolde

11 januari 2013 23:49

Härliga bilder du har i din blogg:)

http://isoldethepuppie.bloggplatsen.se

Bella

12 januari 2013 00:27

Tack så mycket, det är mitt mål :)

 
Julia

Julia

12 januari 2013 09:20

Hej hur många år är du Bella.? ;D jag har två doggisar. En hona och en hane. Båda irländska settrar. En valp ska vi köpa när alma dör. Jag har även en katt. Hon heter Mindy. Hur många år är din matte? Jag själv är bara 10 år. Jag känner hon som bloggar på lingonet. Hon går i min klass. Och vi är bff. ;)

http://Ska skapa en blogg

Bella

12 januari 2013 10:00

Hej!
Bella är två år. Vad kul att du också trivs med djur

 
Sofia

Sofia

12 januari 2013 10:28

Gud vad fin Bella är :))

http://sofiiias.blogg.se

 
Laika

Laika

12 januari 2013 14:46

Du har så rätt, högst upp- mest makt :) Du ser i alla fall väldigt kunglig ut, eller ska jag säga drottninglik? :)
Jag har lagt till dig i mina länkar på bloggen nu, som bloggar jag följer :) Roligt med nya bloggvänner.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Bella

12 januari 2013 15:10

Ja makt ska man ha. Hihi prinsessa snarare!
Åh, vad kul! Alltid roligt med nya bloggar att följa :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 9 januari 2016 15:28


Kära dagbok, Det var ett väldigt långt tag sedan. Jag vet inte om det är någon som läser detta, för jag har slutat skriva på den här bloggen. Livet flyter på: jag leker, äter, springer, busar och mycket mer. Jag är fortfarande lika mycket valp som ...

Av Bella - 28 april 2013 13:04

Kära dagbok, Det är härligt att ligga och sola sig i vårsolen, det stör mig inte med lite vind i pälsen. Men sedan kommer de där humlorna och getingarna och stör, och inom några sekunder har de förlorat sina liv. Puss:*...

Av Bella - 1 april 2013 15:59

Kära dagbok, Glad Påsk önskar vi er alla! Jag fick en mysig skogsprommenad idag. Det var många småbarnsfamiljer jag kunde glo på, men fick tyvärr inte hälsa... Jag fäller/hårar något fruktansvärt nu, så håll dig borta från mig om du inte vill bli ...

Av Bella - 1 april 2013 15:55

Kära dagbok, Ett lite försenat inlägg kommer här! Vi har varit i Fjätervålen och åkt 'skidor'. Inte jag...jag fick springa bredvid! Det var i alla fall härligt med snö, nu är jag glad att våren kommit....

Av Bella - 20 januari 2013 13:23

Kära dagbok, Idag tar vi en latdag. Jag gick och la mig sent igår och ska sova största delen av dagen idag... Det har kommit lite sol, så mysigast är att hitta en solfläck på golvet och lägga sig i den! P.s. Jag vill ha mer kommentarer nu när jag...


Jag heter Bella & är en Shetland Sheepdog. Här kan du följa min busiga vardag!
Follow on Bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards