Bellas Diary

Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Yoghurt och spruta

Av Bella - 9 januari 2013 15:43

Kära dagbok,
Titeln var konstig, jag vet, men kom inte på något bättre. Jag har ibland turen att få slicka lite yoghurtrester frå små burkar som irriterar mig. De är tvugna att vara så små så att min nos inte får plats! Även fast min tunga är lång, når jag inte till det sista...
Idag är det dags att ta min
två-årsspruta. Det gör inte precis ont, har jag tur får jag en leksak... Men det är inte kul att besöka det där vita läskiga stället med en massa hundar jag inte får hälsa på! Sedan blir det avmasking (och köttbullar).
Ni har väl ändå inte missat att jag fyller år nu på söndag? Alla vet väl att jag fyller år 13 Januari? Inte det? Du borde skämmas...

 
 
Kimi~

Kimi~

9 januari 2013 16:18

Hej vilken fin blogg! Vilken söt hund,hur gammal är den?

http://www.kimi.bloggplatsen.se

Bella

9 januari 2013 16:31

Tack desamma! Bella är två år på söndag!

 
Paula

Paula

9 januari 2013 19:49

Gud vilken söt hund! ♥ Besök gärna min blogg. :)

Kram! :)

http://ladyprincess.blogg.se

Bella

9 januari 2013 19:50

Tack! Besöker med nöje din blogg :)
Bellas kramar

 
jag

jag

9 januari 2013 22:43

Herre gud vilken fin hund du har xoxo

http://lifeisallaboutliving.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Erikazz

10 januari 2013 17:08

Hej vilken fin blogg och vilekn fin hund! Är det en Collie?
Besök gärna min!

http://erikazz.bloggplatsen.se

Bella

10 januari 2013 17:19

Hej Erika! Tack, det är en stor Shetland Sheepdog. Många tror att hon är en collie :)

 
Laika

Laika

10 januari 2013 20:05

Så ung du är, fast det är klart... snart är du ett helt år äldre och klokare. Matte kommer bara att bli mer och mer imponerad :)
Jobbigt att gå till veterinären, men hoppas du fick en fin leksak som belöning.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Bella

10 januari 2013 20:24

Jag har haft bloggen sedan jag var två månader, då jag fick mitt nya hem!
Ja ung är jag än, tiden går så fort, så inte länge till!
Fick ingen leksak :(

 
Felicia

Felicia

12 januari 2013 12:29

Hej!
Vilken söt hund du har och grattis till den i förskott fyller år 17de januari några dagar efter dig :))<33 Kan du snälla besöka min blogg, skulle bli jätteglad!<33
Kram

http://feliciashistoria.bloggplatsen.se

Bella

12 januari 2013 13:13

Tack så mycket

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 9 januari 2016 15:28


Kära dagbok, Det var ett väldigt långt tag sedan. Jag vet inte om det är någon som läser detta, för jag har slutat skriva på den här bloggen. Livet flyter på: jag leker, äter, springer, busar och mycket mer. Jag är fortfarande lika mycket valp som ...

Av Bella - 28 april 2013 13:04

Kära dagbok, Det är härligt att ligga och sola sig i vårsolen, det stör mig inte med lite vind i pälsen. Men sedan kommer de där humlorna och getingarna och stör, och inom några sekunder har de förlorat sina liv. Puss:*...

Av Bella - 1 april 2013 15:59

Kära dagbok, Glad Påsk önskar vi er alla! Jag fick en mysig skogsprommenad idag. Det var många småbarnsfamiljer jag kunde glo på, men fick tyvärr inte hälsa... Jag fäller/hårar något fruktansvärt nu, så håll dig borta från mig om du inte vill bli ...

Av Bella - 1 april 2013 15:55

Kära dagbok, Ett lite försenat inlägg kommer här! Vi har varit i Fjätervålen och åkt 'skidor'. Inte jag...jag fick springa bredvid! Det var i alla fall härligt med snö, nu är jag glad att våren kommit....

Av Bella - 20 januari 2013 13:23

Kära dagbok, Idag tar vi en latdag. Jag gick och la mig sent igår och ska sova största delen av dagen idag... Det har kommit lite sol, så mysigast är att hitta en solfläck på golvet och lägga sig i den! P.s. Jag vill ha mer kommentarer nu när jag...


Jag heter Bella & är en Shetland Sheepdog. Här kan du följa min busiga vardag!
Follow on Bloglovin

Skapa flashcards